چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نايلون حبابدار عايق سرما

۲۱ بازديد

 در اين مقاله هم قصد داريم شما را با كاربرد هاي ديگري از نايلون حبابدار آشنا كنيم. اين نوع نايلون به دليل وجود حباب بر سطحش علاوه بر كاربردهاي محافظتي، عايق كننده مناسبي در برابر سرما نيز هست. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا شما را با كاربردهاي اين محصول آشنا كنيم.

 


در صورتي كه مدت زمان طولاني اي كفش ها به پا ميكنيد ميتوانيد با استفاده از نايلون حبابدار كفي كفش راحت و نرم بسازيد و ديگر نگران خستگي كف پايتان نباشيد. برا ياينكار پاي خود را روي اين نايلون قرار دهيد و كفي كفش به اندازه پاي خود ببريد و از ان دااخل كفشتان استفاده كنيد.


اگر علاقه مند به كارهاي هنري هستيد ميتوانيد شكل مورد نظر خود به شكل قلبي يا ستاره اي يا هر شكلي كه دوست داريد روي نايلون بكشيد و رنگ آميزي كنيد و از آن به عنوان تمبر يا مهر خلاقانه استفاده كنيد.


اگر علاقه مند به باغباني هستيد ميتوانيد از نايلون حبابدار به عنوان پوششي روي زانوهايتان استفاده كنيد. در اين صورت وقتي كه زوي نانوهايتان خم ميشويد و قصد كاشتن يا مراقبت كردن از گياهانتان روي زمين را داريد سنگ ها و تيغ هاي روي زمين ديگر داخل زانوهاي شما نميرود و آنها را اذيت نميكنند. براي اينكار يك ورق از اين نايلون را دور زانو خود بپيچيد و با خيال راحت باغباني كنيد.


همانطور كه اشاره داشتيم اين نوع نايلون به دليل وجود حباب هايي از هوا بر سطحش عايق خيلي خوبي در برابر سرماست و ميتوانيد هواي گرم را درون خود نگه دارد. به اين منظور دور گلدان هايي كه در فصل سر داخل فضاي باز قرار ميدهيد را با پوششي از اين نايلون بپوشانيد تا از يخ زدگي آنها جلوگيري كنيد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.